Ц
Ц
А
А
А+

Головне територіальне
управління юстиції
у Дніпропетровській області

  • 49027, м. Дніпро,
    пр. Дмитра Яворницького, 21-А
  • +380 56 746-08-91
    факс: 39-85-91
  • info@dp.minjust.gov.ua
  • Прийомні години:
    Пн.- Чт. з 9.00 - 18.00
    Пт. з 9.00 - 16.45
  • Обідня перерва:
    з 13.00 - 13.45
Розмір шрифта:

Інформуємо...


Інформуємо...
Відділ з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області інформує
На виконання плану перевірок діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) на І квартал 2019 року, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29 грудня 2018 року № 4823/7, відповідно до частини першої статті 106 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та пунктів 2.5, 2.8, 2.11 розділу ІІ Порядку контролю за діяльністю арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 27 червня 2013 року № 1284/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 липня 2013 року за № 1113/23645, відділом з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області заплановано проведення планових виїзних перевірок наступних арбітражних керуючих:
Підлужний Василь Михайлович – строк перевірки з 18 по 29 січня 2019 року;
Биковський Микола Юрійович – строк перевірки з 18 по 29 січня 2019 року; Проскурін Дмитро Олександрович – строк перевірки з 21 по 30 січня 2019 року;
Зімниця Олександр Іванович – строк перевірки з 08 по 19 лютого 2019 року;
Шистопал Петро Михайлович – строк перевірки з 08 по 19 лютого 2019 року.
Зибін Антон Олександрович – строк перевірки з 11 по 20 лютого 2019 року;
Гольчановський Григорій Сергійович – строк перевірки з 04 по 14 березня 2019 року;
Левченко Віталій Володимирович – строк перевірки з 04 по 14 березня 2019 року;

Марченко Яна Василівна – строк перевірки з 04 по 14 березня 2019 року.