Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області | Новини Головного територіального управління юстиції | Узагальнення за результатами розгляду звернень громадян за травень 2018 року
Ц
Ц
А
А
А+

Головне територіальне
управління юстиції
у Дніпропетровській області

  • 49027, м. Дніпро,
    пр. Дмитра Яворницького, 21-А
  • +380 562 46-70-65
    факс: 39-85-91
  • info@dp.minjust.gov.ua
  • Прийомні години:
    Пн.- Чт. з 9.00 - 18.00
    Пт. з 9.00 - 16.45
  • Обідня перерва:
    з 13.00 - 13.45
Розмір шрифта:

Узагальнення за результатами розгляду звернень громадян за травень 2018 року


Узагальнення за результатами розгляду звернень громадян                                                     за травень 2018 року

 Протягом травня 2018 року в Головне територіальне управління юстиції надійшло 277 звернень громадян, проти 249 за травень 2017 року, що на 28 звернень більше.

Звернення громадян надходили з наступних питань:
-         29 – з питань роботи органів нотаріату (26 – 2017);
-         4 – з питань роботи Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти(11 –2017);
-         210 – з питань роботи Управління державної виконавчої служби
(174 – 2017);
-         3 – з питань роботи відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації (8 – 2017);
-         12  –  з питань роботи відділу державної реєстрації актів цивільного стану (10 2017);
-         12 – з питань відділу організаційної роботи, документування та контролю (10 2017);
-         6 – з інших питань (11 – 2017).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
        Протягом травня 2018 року до Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області надійшло на розгляд 210 звернень громадян проти 174 за травень 2017 року, що на 36 звернень більше.
Загальні показники (питання, поставлені у зверненнях) за травень поточного року з показниками за травень 2017 року відображені в наступній таблиці:
1
Питання, поставлені у зверненнях
травень
2017 року
травень 2018 року
різниця
1.1
невиконання рішення суду про стягнення коштів
57
35
-22
1.2
невиконання рішення суду про стягнення аліментів
57
128
+71
1.3
з інших питань
38
21
-17
1.4
на дії державних виконавців
22
26
+4
1.5
стягнення соціальних виплат
4
6
+2
1.6
стягнення заробітної плати
2
12
+10
2
Із загальної кількості надано роз’яснення норм чинного законодавства
174
210
+36
3
Всього
174
210
+36
        Крім зазначеної кількості звернень громадян на розгляд також надійшло 46 звернень юридичних осіб .
        Крім того, до відділу надійшло 1 звернення від Народного Депутата України.
        Протягом звітного періоду до відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області (далі - Відділ) надійшло на розгляд 5 звернень громадян  (5   за травень 2017 року).
Аналізуючи причини надходження звернень до Відділу встановлено, що більшість звернень фізичних та юридичних осіб містять прохання надати роз’яснення щодо переліку необхідних документів для реєстрації прав або процедури здійснення такої реєстрації, а також інших питань, які виникають у процесі державної реєстрації прав.
З метою покращення роботи по розгляду звернень громадян:
1.                Керівництвом та спеціалістами Відділу відповідно до затвердженого графіку проводиться прийом громадян.
2.                Керівництвом та спеціалістами Відділу здійснюється інформаційно – роз’яснювальна робота через засоби масової інформації відносно порядку проведення державної реєстрації прав.
Також, протягом травня 2018 року до Відділу надійшло 2 звернення від юридичних осіб з Міністерства юстиції України.
           У травні 2018 року до відділу з питань нотаріату Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області надійшло 29 звернень громадян (у травні  2017 року – 26).
           Більшість звернень, які надійшли до відділу з питань нотаріату у                                  травні 2018 року, стосуються наступних питань: роз’яснення вимог чинного законодавства – 4; оформлення спадщини – 16; посвідчення довіреності – 1; посвідчення договору купівлі-продажу – 4; інші питання – 4.
 
 
Причиною надходження звернень громадян у травні 2018 року є їх незгода з вимогами чинного законодавства щодо порядку та черговості спадкування; підстав закликання до спадкування інших спадкоємців; встановленого чинним законодавством порядку видачі свідоцтва про право на спадщину; недотримання, на думку заявників, нотаріусами вимог чинного законодавства при вчиненні ними нотаріальних дій; неналежна організація роботи державних нотаріальних контор; юридична необізнаність громадян та бажання отримати повні, чіткі та вичерпні роз’яснення вимог чинного законодавства.
           Загальна кількість звернень громадян, що надійшли до відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області протягом травня 2018 року 12 звернень  (у травні 2017 року – 10).
          Серед основних питань, з яких звертаються: щодо видачі свідоцтва про смерть дружини; щодо державної реєстрації шлюбу в відділі державної реєстрації актів цивільного стану; щодо державної реєстрації смерті; щодо помилки в актовому записі у прізвищі ім’я по - батькові у відділі державної реєстрації актів цивільного стану; щодо зміни імені матері; щодо роботи телефонів у відділі державної реєстрації актів цивільного стану; щодо графіку роботи відділу державної реєстрації актів цивільного стану та видачі довідки про смерть тощо.
Звернення від юридичних осіб не надходили.
          До сектору з питань запобігання та виявлення корупції Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області протягом травня 2018 року надійшло на розгляд 1 звернення (за травень 2017 року – 0):  щодо повної перевірки декларації  начальника відділу державної виконавчої служби.
           Звернень від юридичних осіб не надходило.
            Загальна кількість звернень, що надійшли до сектору взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації Головного  територіального
управління юстиції у Дніпропетровській області протягом травня 2018 року 1 звернення   громадянина  (у травні 2017 року – 1).
Питання, що порушено у зверненні стосувалося роз’яснення статті Закону України «Про акціонерні товариства».
          Також до сектору надійшло 1 звернення від юридичної особи  (у травні 2017 року –0).
          До Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області (далі – Управління) за травень                  2018 року надійшло 4 письмових звернення  громадян (у травні 2017 року - 11).  
У зверненнях громадян порушувалися правові питання, зокрема, щодо: розірвання договору дарування квартири в судовому порядку, державної реєстрації права власності та інших речових прав, дефініції поняття цивільної недієздатності тощо.
      Також протягом травня до Управління надійшло 2 звернення від юридичних осіб ( у травні 2017 року – 2).
       Кількість звернень, що надійшли до відділу з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області протягом травня 2018 року   надійшло 3 звернення громадян (у травні 2017 року -  2).
       У зверненнях порушувались питання, зокрема щодо: невиконання арбітражними керуючими належним чином норм Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», не виконання вимог ухвал суду, бездіяльність арбітражних керуючих при виконанні ними повноважень розпорядника майна, керуючого санацією або ліквідатора у справах про банкрутство, надання довідок арбітражними керуючими по отриманій заробітній платі підприємств - банкрутів.
        Також до відділу протягом звітного періоду надійшло 1 звернення від юридичної  особи  (у травні 2017 року – 9).
        Крім того,  до відділу надійшло 1 звернення від Народного Депутата України.
       За травень 2018 року до Управління персоналу Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області надійшло  1 письмове  звернення від громадянина  (у травні 2017 року – 2 ).
У зверненні порушувалось  питання, зокрема, щодо: роз’яснення законодавства щодо максимально можливого терміну отримання відпустки без збереження заробітної плати.
Крім того, до Управління надійшло 1 звернення від юридичної особи.
          До відділу організаційної роботи, документування та контролю Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області за травень 2018 року надійшло 11 звернень громадян (у травні 2017 року - 12), з них: 11 заяв, направлено за належністю 4 звернення громадян, оскільки питання порушені у зверненнях не відносились до компетенції Головного територіального управління юстиції; 6 звернень відправлено заявникам, як такі що оформлені без дотримання вимог чинного законодавства та на 1 звернення надано роз’яснення згідно чинного законодавства.
         Також до відділу надійшло 3 звернення від юридичної особи, які надіслані за належністю.