Головне територіальне
управління юстиції
у Дніпропетровській області

  • 49027, м. Дніпро,
    пр. Дмитра Яворницького, 21-А
  • +380 562 46-70-65
    факс: 39-85-91
  • info@dp.minjust.gov.ua
  • Прийомні години:
    Пн.- Чт. з 9.00 - 18.00
    Пт. з 9.00 - 16.45
  • Обідня перерва:
    з 13.00 - 13.45
Розмір шрифта:

ІНФОРМУЄМО


ІНФОРМУЄМО

  

На виконання плану перевірок діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) на ІV квартал 2017 року, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 04 жовтня 2017 року № 3641/7, відповідно до частини першої статті 106 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та пунктів 2.5, 2.8, 2.11 розділу ІІ Порядку контролю за діяльністю арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 27 червня 2013 року № 1284/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 липня 2013 року за № 1113/23645 (далі – Порядок контролю), відділом з питань банкрутства Управління з питань нотаріату та банкрутства Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області заплановано проведення планових виїзних перевірок арбітражних керуючих:
Бразалук Світлана Сергіївна – строк перевірки з 19 до 30 жовтня 2017 року;
Гелашвілі Олена Олександрівна – строк перевірки з 20 до 31 жовтня 2017 року;
Лукашук Любов Сергіївна – строк перевірки з 06 до 15 листопада 2017 року;
Ольшанська Олена Сергіївна– строк перевірки з 06 до 15 листопада 2017 року;
Лихопьок Денис Павлович – строк перевірки з 27 листопада до 06 грудня 2017 року; 
Пархоменко Тетяна Вікторівна – строк перевірки з 27 листопада до 06 грудня 2017 року;
Лукашук Микола Васильович – строк перевірки з 11 до  20 грудня2017 року;
Ткаченко Денис Володимирович– строк перевірки з 11 до 20 грудня 2017 року.