Головне територіальне
управління юстиції
у Дніпропетровській області

  • 49027, м. Дніпро,
    пр. Дмитра Яворницького, 21-А
  • +380 562 46-70-65
    факс: 39-85-91
  • info@dp.minjust.gov.ua
  • Прийомні години:
    Пн.- Чт. з 9.00 - 18.00
    Пт. з 9.00 - 16.45
  • Обідня перерва:
    з 13.00 - 13.45
Розмір шрифта:

Інформуємо...


Інформуємо...

 31 серпня 2017 року працівниками Управління державної реєстрації ГТУЮ у Дніпропетровській області Русланом Русаковим та Кристиною Потаповою для аграріїв Дніпропетровщини було проведено семінар на тему «Підвищення рівня правової обізнаності землевласників і землекористувачів щодо способів захисту їх майнових прав». Учасникам семінару було повідомлено про існуючі у чинному законодавстві способи попередження протиправного захоплення об’єктів нерухомості, зокрема, про сервіс моніторингу «SMS-МАЯК» та про можливість власника майна подавати заяву про заборону вчинення будь-яких реєстраційних дій, яка є підставою для зупинення перебігу державної реєстрації. У якості рекомендації додатково було наголошено на доцільності нотаріального посвідчення договорів оренди та суборенди землі. Також, на семінарі аграріїв було проінформовано про порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності у сфері державної реєстрації до Міністерства юстиції України та його територіальних органів, зокрема, про перелік обов’язкових реквізитів, які повинна містити скарга. Окремо було наголошено на можливості особи, права якої порушено внаслідок вчинення державним реєстратором чи суб’єктом державної реєстрації протиправних реєстраційних дій, звернутися до органів юстиції з відповідним зверненням з проханням ініціювати проведення камеральної перевірки. 

  Наприкінці даного заходу з учасниками семінару були обговорені проблемні питання у сфері земельного права та державної реєстрації, у тому числі, щодо процедури розірвання договорів оренди землі, спадкування земельного паю, можливості оскаржити «подвійну реєстрацію» іншого речового права в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно в судовому та адміністративному порядку.