Ц
Ц
А
А
А+

Головне територіальне
управління юстиції
у Дніпропетровській області

  • 49027, м. Дніпро,
    пр. Дмитра Яворницького, 21-А
  • +380 56 746-08-91
    факс: 39-85-91
  • info@dp.minjust.gov.ua
  • Прийомні години:
    Пн.- Чт. з 9.00 - 18.00
    Пт. з 9.00 - 16.45
  • Обідня перерва:
    з 13.00 - 13.45
Розмір шрифта:

Інформуємо...


Інформуємо...

 14 грудня 2016 року у приміщенні Дніпропетровського окружного адміністративного суду проведено спільну зустріч за темою: «Актуальні питання розгляду вирішення спорів за участю органів, які здійснюють державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» за участю суддів Дніпропетровського окружного адміністративного суду, Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду, суб’єктів державної реєстрації, нотаріусів та представників юридичної спільноти.

  Також, участь у даному заході взяли: начальник Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області Маньковський Леонід Костянтинович та заступник начальника Головного територіального управління юстиції з питань державної реєстрації – начальник Управління державної реєстрації Дудін Тимофій Миколайович.

  Так, на круглому столі обговорювалися актуальні питання, пов’язані з судовою практикою розгляду адміністративними судами спорів за участі суб’єктів державної реєстрацію, зокрема, суддями адміністративних судів було висвітлено наступні теми:

- «Комунікаційна стратегія Дніпропетровського окружного адміністративного суду у взаємовідносинах з органами, які здійснюють державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень: шляхи взаємодії»;
- «Актуальні питання розгляду і вирішення адміністративних справ за участю державних реєстраторів. Узагальнення судової практики адміністративних справ зі спорів з приводу забезпечення участі юстиції у сфері речових прав на нерухоме майно»;
- «Проблемні питання, які виникають в практиці розгляду адміністративних справ зазначеної категорії та шляхи їх вирішення за участю органів нотаріату як державних реєстраторів»;
- «Обговорення питань, які виникають в практиці розгляду адміністративних справ зазначеної категорії за участю органів Держгеокадастру»;
- «Роль центрів надання адміністративних послуг у державній реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
  Начальником Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області Маньковським Л.К. було акцентовано увагу на позитивних надбаннях реформ, проведених Мін’юстом за останні 2 роки, зокрема: передачу повноважень в сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу в рамках децентралізації; запровадження пілотного проекту щодо оперативного інформування власників нерухомості про будь-які реєстраційні дії, які здійснюються відносно їх власності через e-mail та СМС-повідомлення; закріплення форми витягу встановленої форми за результатом проведення державної реєстрації з підписом та печаткою державного реєстратора тощо. 
  Додатково в контексті дискусії з колективами суддів Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду та Дніпропетровського окружного адміністративного суду заступник начальника Головного територіального управління юстиції з питань державної реєстрації – начальник Управління державної реєстрації Дудін Т.М. звернув увагу на актуальні проблемні питання, що виникають в діяльності Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області, пов’язані з адміністративним судочинством, а саме: 
- відсутність правонаступництва для ліквідованих Реєстраційних служб колишніх районних, міських або міськрайонних управлінь юстиції, які брали участь в адміністративних процесах у якості заінтересованих осіб, третіх осіб або відповідачів;
- правомірність зупинення дії наказів Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області в рамках забезпечення адміністративного позову;
- правомірність витребування адміністративними судами від Головного територіального управління юстиції або його структурних підрозділів інформації з Державного реєстру прав в рамках винесення ухвали про забезпечення доказів в адміністративному процесі.