Головне територіальне
управління юстиції
у Дніпропетровській області

  • 49027, м. Дніпро,
    пр. Дмитра Яворницького, 21-А
  • +380 562 46-70-65
    факс: 39-85-91
  • info@dp.minjust.gov.ua
  • Прийомні години:
    Пн.- Чт. з 9.00 - 18.00
    Пт. з 9.00 - 16.45
  • Обідня перерва:
    з 13.00 - 13.45
Розмір шрифта:

  Заступник начальника Головного територіального управління юстиції з питань державної реєстрації - начальник Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області - Дудін Тимофій Миколайович.
Контактний телефон - (0562) 46-70-68

Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації 
Заступник начальника управління – начальник відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області - Русаков Руслан Вікторович.
Контактний телефон - (056) 713-46-84

 

   23 березня 2016 року у складі Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області був створений відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації (минула назва – відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно), який діє на підставі Положення.

Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області (далі – Відділ) відповідно до покладених на нього завдань:

1. Здійснює відповідно до законодавства контроль за діяльністю у сфері державної реєстрації;

2. Вживає у межах своїх повноважень заходів щодо забезпечення доступу державних реєстраторів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, а також заходів щодо забезпечення тимчасового блокування такого доступу у випадках, передбачених законом;

3. Здійснює у випадках та у спосіб, передбачений законодавством, організаційне забезпечення діяльності Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, підготовку матеріалів для розгляду комісією, підготовку проекту висновку комісії та проекту наказу ГТУЮ на основі протоколу засідання комісії, а також забезпечує відповідно до законодавства виконання рішень ГТУЮ, прийнятих за результатами розгляду скарг у сфері державної реєстрації;

4. Вживає у межах своїх повноважень заходів щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення;

5. Здійснює контроль за дотриманням законодавства у сфері державної реєстрації, вживає заходів для запобігання порушенням у цій сфері;

6. Готує пропозиції щодо вдосконалення законодавства у сфері державної реєстрації з питань, що належать до компетенції Управління;

7. Здійснює перевірки у сфері державної реєстрації з питань, що належать до компетенції Управління;

8. Вживає у межах своїх повноважень заходів щодо ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

9. За дорученням начальника Управління приймає участь в організації роботи з підготовки та проведення нарад і семінарів з питань державної реєстрації;

10. Здійснює розгляд звернень громадян з питань, що належать до його компетенції, бере участь у проведенні прийому громадян, «гарячих ліній» з питань, що належать до компетенції Управління у сфері державної реєстрації;

11. Узагальнює практику роботи у сфері державної реєстрації;

12. Здійснює інші повноваження, визначені законами України, іншими нормативно-правовими актами, дорученнями Міністерства юстиції України, ГТУЮ та Управління відповідно до законодавства та з питань, що належать до компетенції Відділу у сфері державної реєстрації.

Відділ знаходиться у приміщенні Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області  за адресою: м. Дніпропетровськ, пр. Дмитра Яворницького, 21-А, 2-ий поверх, каб. 205-207.

 

 Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та  громадських формувань 
 

ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ДРУКОВАНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ
        ГОЛОВНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
 
АДРЕСА, ТЕЛЕФОН
Начальник відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань
Ніколенко Яна Володимирівна
м. Дніпро, вул. Дмитра Яворницького, 21-А
кім. № 308
(0562) 47-36-72
Заступник начальника
 
Спеціалісти з державної реєстрації громадських формувань по Дніпропетровській області
 
Спеціалісти з державної реєстрації друкованих засобів масової інформації по Дніпропетровській області
49027, м. Дніпро, вул. Дмитра Яворницького, 21-А
кім. № 311
(0562) 47-14-37
кім. № 305
(0562) 31-46-52
Спеціалісти з державної реєстрації громадських формувань по м. Дніпру, Дніпровському району, Солонянському району, м. Новомосковську та Новомосковському району
49006, м. Дніпро,
вул. Шмідта, 43-А
кім. № 105
(056) 372-71-59
 
Спеціаліст з державної реєстрації громадських формувань по м. Нікополю та Нікопольському району, м. Марганцю, м. Покров, Томаківському району
53207, м. Нікополь,
вул. Патріотів України,163
кім. № 10
(05662) 5-02-87
Спеціалісти з державної реєстрації громадських формувань по м. Кривий Ріг та Криворізькому району, Апостолівському району, Софіївському району, Широківському району
50036, м. Кривий Ріг, вул. Льотчиків, 36а
кім. № 208
(0564) 09-60-95
Спеціалісти з державної реєстрації громадських формувань по м. Павлограду та Павлоградському району, м. Першотравенську, м. Тернівці, м. Синельниковому та Синельниківському району, Васильківському району, Юр’ївському району, Покровському району, Петропавлівському району, Межівському району
51408, м. Павлоград,
вул. Дніпровська, 338
кім. № 7,
кім. № 9
(05632) 0-31-22
Спеціалісти з державної реєстрації громадських формувань по м. Кам’янському, м. Вільногірську, м. Жовті Води, Верхньодніпровському району, Криничанському району, П’ятихатському району, Петриківському району, Царичанському району, Магдалинівському району
51931, м. Кам’янське,
пр. Василя Стуса, 10/12
поверх 3
(05692) 2-95-39
 


 

 
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
СПЕЦІАЛІСТАМИ ВІДДІЛУ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ
ДРУКОВАНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ
ГОЛОВНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
З ПОНЕДІЛКА
ПО ЧЕТВЕР
з 09.00 до 13.00
та
з13.45 до 18.00
ПЯТНИЦЯ
з 09.00 до 13.00
та
з13.45 до 16.45
Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області відповідно до покладених на нього завдань:
1. Узагальнює практику застосування законодавства з питань державної реєстрації громадських формувань та друкованих засобів масової інформації, готує пропозиції щодо його вдосконалення та подає їх на розгляд начальнику Управління державної реєстрації.
2. Здійснює відповідно до закону державну реєстрацію обласних, регіональних і республіканських професійних спілок, їх організацій та об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, обласних організацій роботодавців та їх об’єднань, постійно діючих третейських судів; державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження.
3. Здійснює відповідно до законодавства державну реєстрацію громадських об’єднань, їх відокремлених підрозділів, громадських об’єднань, що не мають статусу юридичної особи, місцевих та первинних професійних спілок, їх організацій та об’єднань, місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання.
4. Забезпечує ведення Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань, Державного реєстру друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності, Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
5. У випадках, передбачених законом, звертається до суду із заявою про припинення діяльності постійно діючого третейського суду.
6. Готує звітність щодо вищезазначених громадських формувань та друкованих засобів масової інформації, яку подає у встановлені строки до Мін’юсту.
7. Веде облік надходження обов’язкових безоплатних примірників видань.
8. Здійснює відповідно до законодавства контроль за діяльністю у сфері державної реєстрації громадських формувань та друкованих засобів масової інформації.
9. Відділ також здійснює інші повноваження на підставі та на виконання Конституції та законів України, указів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України.


  

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану 

Заступник начальника Управління – начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області Щебликіна Наталія Михайлівна 

Контактні телефони - (056) 371-27-48, (0562) 32-21-87
 
Заступник начальника відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області Горяна Наталія Валентинівна
 
Прийом громадян з усіх питань, що належать до компетенції відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області, здійснюється згідно наступного графіка: 
понеділок - з 9.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00, надання консультацій безоплатно; 
вівторок - з 9.00 до 13.00, з 13.45 до 18.00 та додатково з 18.00 до 20.00 (згідно графіка чергування); 
середа - з 9.00 до 13.00, з 13.45 до 18.00; 
четвер - з 9.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00; останній четвер місяця - санітарний день; 
п'ятниця - з 9.00 до 13.00, з 13.45 до 16.45; 
субота - з 9.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00 (згідно графіка чергування).

Прийом громадян з усіх питань, що належать до компетенції відділів державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області, здійснюється згідно наступного графіка: 
понеділок з 9.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00 тільки з питань реєстрації смерті (згідно графіка чергування). 
вівторок - з 9.00 до 13.00, з 13.45 до 18.00 та додатково з 18.00 до 20.00 (відповідно до графіка чергування); 
середа - з 9.00 до 13.00, з 13.45 до 18.00; 
четвер - з 9.00 до 13.00, з 13.45 до 18.00, останній четвер місяця - санітарний день; 
п'ятниця - з 9.00 до 13.00, з 13.45 до 18.00; 
субота - з 9.00 до 13.00, з 13.45 до 16.45 (згідно графіка чергування).
Надання консультацій безоплатно.


Основними завданнями вiддiлу державної реєстрацiї актiв цивiльного стану Головного управління юстиції у Дніпропетровській області є:
- Участь у забезпеченні реалізації державної правової політики, сприяння розвитку системи надання правової допомоги з метою реалізації прав і свобод людини і громадянинв, захисту законних прав та інтересів у визначеній сфері діяльності;
- Забезпечення повної, своєчасної і правильної державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до чинного законодавства;
- Організаційне забезпечення діяльності підпорядкованих відділів державної реєстрації актів цивільного стану.

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- Контролює своєчасність та правильність усунення відділами державної реєстрації актів цивільного стану територіальних управлінь юстиції відомостей до Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
- Здійснює заходи щодо підвищення ефективності роботи органів державної реєстрації актів цивільного стану області, контролює їх діяльність стосовно додержання ними чинного законодавства при державної реєстрації актів цивільного стану, перевіряє їхню роботу, надає практичну та методичну допомогу;
- Проводить аналітично-методичну роботу, вивчає, узагальнює практику роботи органів державної реєстрації актів цивільного стану, готує для працівників відділів та виконкомів міських (районного підполрядкування), селищних та сільських рад, які проводять державну реєстрацію актів цивільного стану, роз'яснення щодо застосування чинного законодавства при державної реєстрації актів цивільного стану;
- Пiдготовлює матерiали на засiдання колегiї Головногоуправлiння юстицiї у Дніпропетровській області;
- Забезпечує роботу кваліфікаційної комісії, створеної для визначення рівня професійної підготовки осіб, які мають намір працювати у відділах державної реєстрації актів цивільного стану на посадах державних службовців;
- Розробляє положення, установлює розмiри оплати за надання працiвниками вiддiлiв державної реєстрації актiв цивiльного стану додаткових платних послуг правового i технiчного характеру, забезпечує органiзацiйне керiвництво цiєю роботою; надає громадянам додатковi платнi послуги;
- Забезпечує органи державної реєстрації актiв цивiльного стану областi бланками свiдоцтв, що видаються державними органами державної реєстрації актів цивільного стану на підтвердження юридичних фактів в Україні, а також книгами облiку, оприбуткування i їх витрачання, здiйснює контроль за станом цієї роботи та складає звіти щодо їх витрачання;
- Забезпечує вiддiли державної реєстрації актів цивільного стану територiальних управлiнь юстицiї бланками актових записiв та iншої документацiї;
- Приймає вiд вiддiлiв державної реєстрації актів цивільного стану територiальних управлiнь юстицiї статистичнi звiти, складає в установленому законодавством порядку статистичну звiтність щодо зареєстрованих актiв цивiльного стану;
- Розглядає матерiали, щодо анулювання поновлених та повторно складених актових записiв цивiльного стану, надiсланих вiддiлами державної реєстрації актів цивільного стану територiальних управлiнь юстицiї, складає висновки про їх анулювання або про вiдмову в цьому;
- Розглядає справи про внесення змiн, доповнень до актових записiв цивiльного стану та поновлення втрачених записiв, надiсланих вiддiлами державної реєстрації актів цивільного стану територiальних управлiнь юстицiї на консультацiю;
- Готує дозвiл на поновлення актового запису, складеного за межами України, якщо повiдомлення про його вiдсутнiсть неможливо витребувати iз-за кордону з рiзних причин;
- Зберiгає другi примiрники книг державної реєстрації актiв цивiльного стану та метричних книг, складених на територiї областi, уносить в установленому законодавством порядку до них вiдповiднi вiдмiтки, змiни та доповнення i видає на їх пiдставi повторнi свiдоцтва або довiдки про державну реєстрацiю актiв цивiльного стану, в разi неможливостi видачi повторних свiдоцтв;
- Веде облік законодавства і практики роботи органів державної реєстрації актів цивільного стану та забезпечує належне ведення цієї роботи у відділах державної реєстрації актів цивільного стану територіальних управлінь юстиції області;
- Перевiряє достовiрнiсть, належне оформлення i засвiдчує документи, якi видаються вiддiлами державної реєстрації актiв цивiльного стану, для подальшого використання їх за кордоном;
- Організовує розгляд звернень громадян з питань, що належать до компетенції відділу, пов'язаних з роботою підвідомчих відділів, виявляє та усуває причини, що породжують обгрунтовані скарги громадян;
- Розглядає запити установ та органiзацiй вiдповiдно до компетенцiї органiв державної реєстрації актів цивільного стану;
- Забезпечує пiдвищення рiвня квалiфiкацiї працiвникiв вiддiлiв державної реєстрації актiв цивiльного стану Головного та територiальних управлiнь юстицiї, проводить з ними семінари і наради; поширює сучасні новітні форми і методи роботи;
- Здійснює збір та систематизацію інформації про потреби відділів державної реєстрації актів цивільного стану в засобах оргтехніки, зв'язку, технічного та програмного забезпечення та інших матеріально-технічних ресурсів, забезпечує контроль за зберіганням матеріальних цінностей у підпорядкованих відділах державної реєстрації актів цивільного стану;
- Забезпечує в межах своєї компетенції дотримання таємниці державної реєстрації актів цивільного стану;
- Здiйснює через засоби масової iнформацiї iнформування населення про чинне сiмейне законодавство та дiяльнiсть вiддiлiв державної реєстрації актiв цивiльного стану.

Відділ має право:
 - Здійснювати перевірки у відділах державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, виконкомах міських (районного підпорядкування), селищних та сільських рад у межах своєї компетенції;
- Залучати у встановленому порядку до перевірок з питань організаційного забезпечення діяльності відділів державної реєстрації актів цивільного стану працівників з інших відділів державної реєстрації актів цивільного стану та управлінь юстиції (за погодженням з їх керівниками);
- Одержувати від місцевих органів державної виконавчої влади, виконавчих комітетів, підприємств, установ, організацій необхідні документи, відомості, пов'язані з державною реєстрацією актів цивільного стану;
- Скликати наради з питань, що належать до його компетенції.

Відділ здійснює свої повноваження як безпосередньо, так і через відділи державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції.