Ц
Ц
А
А
А+

Головне територіальне
управління юстиції
у Дніпропетровській області

  • 49027, м. Дніпро,
    пр. Дмитра Яворницького, 21-А
  • +380 562 46-70-65
    факс: 39-85-91
  • info@dp.minjust.gov.ua
  • Прийомні години:
    Пн.- Чт. з 9.00 - 18.00
    Пт. з 9.00 - 16.45
  • Обідня перерва:
    з 13.00 - 13.45
Розмір шрифта:

Відділ з питань банкрутства   Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області інформує

 

На виконання плану перевірок діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) на ІІІ квартал 2018 року, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 03 липня 2018 року № 2260/7, відповідно до частини першої статті 106 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та пунктів 2.5, 2.8, 2.11 розділу ІІ Порядку контролю за діяльністю арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 27 червня 2013 року № 1284/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 липня 2013 року за № 1113/23645 (далі – Порядок контролю), відділом з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області заплановано проведення планових виїзних перевірок арбітражних керуючих:

Усачова Олега Миколайовича – строк перевірки з 25 липня до 02 серпня 2018 року;

Бакуліна Івана Сергійовича – строк перевірки з 25 липня до 03 серпня 2018 року;

Стрижак Ольги Олександрівни – строк перевірки з 27 серпня до 05 вересня 2018 року;

Шевченко Юлії Ігорівни – строк перевірки з 27 серпня до 05 вересня 2018 року.

 

  1. Отримання інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство
  2. Публічний сайт Єдиного реєстру арбітражних керуючих