Головне територіальне
управління юстиції
у Дніпропетровській області

  • 49027, м. Дніпро,
    пр. Дмитра Яворницького, 21-А
  • +380 562 46-70-65
    факс: 39-85-91
  • info@dp.minjust.gov.ua
  • Прийомні години:
    Пн.- Чт. з 9.00 - 18.00
    Пт. з 9.00 - 16.45
  • Обідня перерва:
    з 13.00 - 13.45
Розмір шрифта:

Відділ з питань банкрутства Управління з питань нотаріату та банкрутства Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області інформує

 

На виконання плану перевірок діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) на ІІ квартал 2017 року, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 28 березня 2017 року № 1018/7, відповідно до частини першої статті 106 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та пунктів 2.5, 2.8, 2.11 розділу ІІ Порядку контролю за діяльністю арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 27 червня 2013 року № 1284/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 липня 2013 року за № 1113/23645 (далі – Порядок контролю), відділом з питань банкрутства Управління з питань нотаріату та банкрутства Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області заплановано проведення планових виїзних перевірок арбітражних керуючих:

 

 Шимана Євгена Олександровича – строк перевірки з 24 квітня до 05 травня  2017 року;

Толстих Андрія Володимировича – строк перевірки з 03 до 15 травня 2017 року;

Шевцова Євгена Вікторовича – строк перевірки з 06 до  15 червня 2017 року;

Потупало Наталії Ігорівни – строк перевірки з 15 до 26 червня  2016 року.

 

 

  1. Отримання інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство
  2. Публічний сайт Єдиного реєстру арбітражних керуючих