Ц
Ц
А
А
А+

Головне територіальне
управління юстиції
у Дніпропетровській області

  • 49027, м. Дніпро,
    пр. Дмитра Яворницького, 21-А
  • +380 56 746-08-91
    факс: 39-85-91
  • info@dp.minjust.gov.ua
  • Прийомні години:
    Пн.- Чт. з 9.00 - 18.00
    Пт. з 9.00 - 16.45
  • Обідня перерва:
    з 13.00 - 13.45
Розмір шрифта:

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПИТАНЬ ПРАВОВОЇ РОБОТИ

 

2014 рік

 

2015 рік

 

2016 рік

 

2017 рік

1. Законодавчі новели у сфері виконавчого провадження. Реформа у сфері примусового виконання рішень суду;

2. Оформлення, укладання, виконання господарських договорів. Спори, що виникають з договірних відносин;

3. Контроль за додержанням вимог законодавства про працю. "Трудові" перевірки - 2017;

4. Зміни у законодавстві щодо державного нагляду у сфері господарської діяльності, які набули чинності з 01.01.2017;

5. Дотримання вимог чинного законодавства щодо складання і подання е-декларацій;

6. Основні аспекти притягнення до дисциплінарної відповідальності державних службовців;

7. Види контрольних заходів та порядок їх проведення органами Державної аудиторської служби України. Відповідальність за порушення бюджетного законодавства;

8. Діловодство: загальні правила організації документування;

9.Судова практика з розгляду податкових спорів 2016-2017. Порядок податкових перевірок;

10. Виробничий травматизм, професійні захворювання: окремі аспекти законодавства;

11. Правові аспекти пенсійного забезпечення: сьогодні та у майбутньому;

12. Дотримання норм трудового законодавства (оформлення на роботу, здійснення лікарняних та декретних виплат, порядок оформлення відряджень працівників. 

 

 

 2018 рік

 

 1. Методичні рекомендації на тему Аналіз змін до Господарського процесуального кодексу України;

2. Аграрні розписки;

3. Аналіз змін до КПК України;

4. Відповідальність за окремі службові злочини;

5. Забезпечення електронного доказу в порядку ст.116 ЦПК України. Переписка осіб за допомогою мобільного додатку (Viber, Telegram, Whatsapp);

6. Запобігання та протидія домашньому насильству;

7. Новели адміністративного процесу;

8. Нові правила приватизації державного та комунального майна;

9. Особливості медичної реформи в Україні;

10. Перевірки Держпраці;

11. Ставки судового збору - 2018 в Україні;

12. Щорічні віідпустки: окремі аспекти.

13. Безоплатна правова допомога порядок надання

14. Державна_реeстрацiя_народження_дитини

15. Закон про ТОВ та ТДВ окремі аспекти

16. Здійснення страхових виплат у разі настання нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання

17. Нові правила отримання житлової субсидії в 2018 році

18. Окремі аспекти Закону України Про інформацію

19. Окремі аспекти Закону України Чужих дітей не буває

 

20. Основні засади Закону України Про очищення влади

21. Памятка щодо атидискримінаційної експертизи НПА

22. Порядок оформлення вiдряджень

23. Порядок провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей

24. Психологічні аспекти управління

25. Реєстрація речових прав на нерухоме майно

26. Соціальні стипендії

27. Стаж роботи що потрібно знати

28. Управління конфліктними ситуаціями

29. Як отримати земельну ділянку у власність

30. Як стати успішним керівником-лідером

 

   2019 рік

1. Перевірки Держпраці: що потрібно знати

2. Запобігання домашньому насильству, захист потерпілих, практика ЄСПЛ"

3. Діловодство 2019: новели

4. Я МАЮ ПРАВО ОБИРАТИ ТА БУТИ ОБРАНИМ!

5. Врегулювання спору за участю судді

6. Державна реєстрації нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади

7. Договір закупівлі

8. Зміни до кримінального кодексу України щодо домашнього насильства

9. Електронний суд. Механізми запобігання зловживанню процесуальними правами

10. Основні засади укладання колективних договорів

11. Довідник державного службовця

12. Нове у сфері діловодства в Україні 2019 року. Зміни в Правилах організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, на підприємствах, в установах і організаціях

13. Основні завдання та функції юридичної служби органу виконавчої влади підприємства

14. Порядок оформлення організаційно-розпорядчої  документації: особливості, нововведення та практичні приклади оформлення

15. Порядок розгляду звернень громадян

16. Поширені помилки, яких припускаються під час оформлення та опрацювання розпорядчих документів

17. Порядок оформлення правил внутрішнього службового розпорядку та правил внутрішнього трудового розпорядку

 

ЗАОЧНІ СЕМІНАРИ-ТРЕНІГИ З ПРАВОВОЇ РОБОТИ

2014 рік

 

 

2015 рік

 

 

2016 рік

     

1. Правові та організаційні засади державного регулювання зовнішньої трудової міграції;

2. Захист персональних даних;

3. Деякі аспекти представництва за довіреністю;

 

 

    2017 рік

1. Конфлікт інтересів: окремі аспекти